Marketing 360

zintegrujemy najlepsze kanały marketingowe

szerokie
zasięgi

działania
cross-platform

wysoki
ROI

Marketing 360º, czyli integracja kanałów komunikacji

Zastanawiasz się, czy marketing 360º jest dla Ciebie?
Pomyśl o tym w ten sposób: nie istnieje doskonałe narzędzie marketingowe. Istnieje tylko doskonała strategia.

Wyobraź sobie, że tworzysz symfonię. Żeby ją zagrać nie potrzebujesz setki wirtuozów. Potrzebny jest jeden dyrygent i jedna partytura, łącząca instrumenty w spójną całość.

Podobnie w marketingu.

I tutaj sukces zależy od umiejętności zintegrowania dostępnych kanałów i włączenia wszystkich narzędzi by działały w jednym zespole, według jednej reguły i w ramach jednej strategii. Dzięki temu możliwe jest stworzenie kampanii, których elementy wzajemnie się wspierają i wzmacniają swoje efekty.

Na tym polega komunikacja 360°.

Marketing 360º - Diagram

Jakie cele pomożemy Ci osiągnąć?

Budowa wizerunku marki

Tworzenie wizerunku marki, szczególnie na konkurencyjnym rynku bywa niezwykle trudne. Wymaga przebicia się do świadomości odbiorców i zbudowania w niej trwałej pozycji. Nasze kampanie 360 oparte na prowadzeniu spójnej i , konsekwentnej komunikacji marketingowej za pomocą wielu uzupełniających się kanałów pozwalają zrealizować to zadanie.

Wprowadzenie nowego produktu

Kick-offy i premiery produktów to szczególne momenty w życiu każdej marki. Skuteczność premierowych kampanii marketingowych często na długo kształtują ich pozycję rynkową. Dlatego warto sięgnąć po sprawdzone rozwiązania łączące możliwości kampanii off- i online działające w synergii i wzajemnie wzmacniające swoje efekty.

Poprawa efektywności wykorzystania budżetu

Każde narzędzie marketingowe, nawet najbardziej rozbudowane, ma jakieś wady. Nie oznacza to jednak, że należy z nich rezygnować. W proponowanych przez nas realizacjach 360º łączymy kanały w sposób umożliwiający optymalne wykorzystanie ich zalet przy minimalizowaniu wad. Dzięki temu budżety przeznaczone na realizacje wykorzystane są w sposób optymalny.

Marketing 360º - Lilla House Digital

Migracja między kanałami off- i online

W Lilla House specjalizujemy się w prowadzeniu spójnej komunikacji marketingowej integrującej środowiska off- i online, tworząc między nimi synergię i ułatwiając migrację między kanałami.

Marketing traktujemy jako sztukę oportunizmu, w pierwotnym, nie pejoratywnym znaczeniu: jako umiejętność wykorzystywania szans. I kreowania nowych.

Nie ograniczamy się do korzystania z tradycyjnych punktów kontaktu marki z odbiorcami wymuszanymi przez sam proces zakupowy, takich jak wyszukiwarki, strony internetowe czy POSy.

Aktywnie poszerzamy pole oddziaływania komunikacji tworząc wieloplatformowe eventy, by w bezpośrednim kontakcie z grupami docelowymi zachęcać do interakcji z marką we wszystkich wykorzystywanych przez nią kanałach. W ten sposób rozumiemy marketing 360º.

Marketing 360º według Lilla House

eventy
offline

eventy marketingowe i sprzedażowe oraz akcje promocyjne, dzięki którym możliwe jest wejście w bezpośredni kontakt z odbiorcami i skuteczna prezentacja oferty marki przy użyciu rozwiązań tworzących unikatowe i zapadające w pamięć doświadczenia

social
media

dzięki wykorzystaniu komunikacji w social media jesteśmy w stanie wzmocnić oddziaływanie eventów marketingowych, poszerzyć ich zasięg i znacząco wydłużyć czas, w jakim będą kształtować opinie o marce oraz jej ofercie

landing
page

hub komunikacyjny i centralny punkt realizacji 360 służący angażowaniu odbiorców, pozyskiwaniu leadów i sprzedaży i pozwalający kierować odbiorców z wydarzeń offline w celu nawiązania wartościowej relacji z marką organizatora

Eventy offline

  • analiza rynku i grupy docelowej
  • opracowanie szczegółowej strategii realizacji offline
  • przygotowanie indywidualnych scenariuszy eventów
  • integracje kanałów
    off- i online ułatwiające migrację między środowiskami

Eventy offline

Marketing 360º jako doświadczenie marki

Nie ma marketera, który nie zgodzi się, że jakość doświadczenia marki wpływa na budowanie wartościowych relacji i lojalność klientów. Jednym z zadań działań reklamowych jest sprawienie, by było ono lepsze i pełniejsze. Nie trzeba nikomu tłumaczyć, że wejście w bezpośrednią interakcję sprawdza się w tym wypadku lepiej niż podsuwanie komunikatów w świecie cyfrowym, nie ważne jak spersonalizowanych.

Najlepsze biznesowe korzyści płyną bowiem z połączenia możliwości budowania emocji zgodnych z wartościami marki, tworzenia treści poświadczającej ich autentyczność i utrzymywania komunikacji. A to właśnie dają eventy. Są przy tym skutecznym narzędziem pozyskania klientów. Trzeba być tam, gdzie oni, trafić do nich z emocjonującym, kreatywnym przekazem i dostarczyć zachęty do działania.

W ramach realizacji 360º zajmujemy się realizacją kompleksowych akcji promocyjnych i kampanii marketingowych, budujemy strategie i dobieramy taktyki zapewniające osiągnięcie zamierzonego skutku.

Social Media

Niezastąpione narzędzie migracji między on- i offline

Obecność marki w social media umożliwia jej włączenie w komunikację rynkową samych użytkowników. Nie stanie się to jednak automatycznie. Budowanie zaangażowania i lojalności odbiorców wymaga spójnej i konsekwentnej strategii, łączącej kilka kluczowych elementów. Jednym z nich jest przedstawienie odpowiedniej zachęty do przejścia na profil marki. Najczęściej będzie to reklama. Równie dobrze jednak rolę tego rodzaju mogą grać eventy.

Realizując kampanie 360º z tej właśnie możliwości aktywnie korzystamy tworząc więź między obiema płaszczyznami komunikacji i synergię. Uczestnicy eventów dzięki unikatowym aktywizacjom związanym z marką otrzymują wyraźną zachętę do zaangażowania się na profilach firmowych oraz prowadzenia dalszego dialogu marketingowego.

Jednocześnie dajemy uczestnikom warunki do tworzenia własnych materiałów z eventu i dzielenia się nimi na swoich profilach społecznościowych, dzięki czemu zwiększamy zasięg i czas odziaływania wydarzenia.

Social Media

  • przygotowanie strategii komunikacji w wybranych kanałach social media
  • stworzenie contentu
    i harmonogramu publikacji
  • obsługa profilu zgodnie
    z wybraną strategią komunikacji
  • realizacja angażujących konkursów bieżącej komunikacji w social media

Landing page i reklamy ppc

  • przygotowanie projektu
    i realizacja strony docelowej
  • opracowanie mechanizmów interakcji
    i konkursów
  • przygotowanie copy
    i multimediów na stronę
  • promocja landing page
    w wybranych kanałach reklamowych online

Landing page i reklamy ppc

Hub komunikacyjny marki i centrum komunikacji 360º

Dedykowany Landing Page bądź zoptymalizowana strona internetowa stanowiąca punkt docelowy dla ruchu generowanego z eventów offline będące bardzo skutecznym narzędziem lead generation i sprzedaży. Może stanowić również punkt docelowy kampanii reklamowych w sieciach wyszukiwania pozwalając zwiększyć zainteresowanie realizacjami offline i wspierać ich skuteczność.

Stosując właściwe mechanizmy jesteśmy w stanie poprawić doświadczenie użytkowników zwiększyć czas przebywania odwiedzających na stronie, zmniejszyć ilość wyjść oraz poprawić współczynniki konwersji. Projektując strony produktowe wdrażamy skuteczne mechanizmy lead generation.

Wykorzystujemy swoje doświadczenie w projektowaniu i prowadzeniu eventów marketingowych offline do tworzenia wyjątkowych stref promocyjnych w internecie. Realizujemy zarówno samodzielne strefy promocyjne, jak i strony uzupełniające działania w świecie rzeczywistym w postaci platform konkursowych czy sprzedażowych.

Strony optymalizujemy pod kątem stawianych celów i charakteru promowanej oferty. Dbamy również, by wpisywały się w całościową strategię komunikacji marki.

Analiza celów i dostępnych zasobów marketingowych

Zaczniemy od zdiagnozowania Twoich potrzeb. Dzięki temu znajdziemy optymalne rozwiązania w strategii 360. W końcu nie zawsze optymalnym rozwiązaniem będzie inwestycja w duży event offline, na który zapisy zbierać będziesz przez dedykowane landing page z możliwością rezerwacji.

Sprawdzimy też, jakimi zasobami dysponujesz. Przejrzymy Twoją stronę internetową, media społecznościowe i prowadzone dotychczas kampanie.

Wybranie narzędzi i przygotowanie szczegółowego planu realizacji

Po zebraniu niezbędnych danych opracujemy strategie realizacji, szczegółowe plany synergii między kanałami i plan realizacji, zarówno on- jak i offline.

W tym kroku przygotujemy również harmonogram prac i kreacje, które po akceptacji staną się podstawowymi narzędziami naszej kampanii 360.

Monitoring wyników

Na każdym etapie realizacji przedstawimy szczegółowe wyniki naszych działań i w razie potrzeby zastosujemy rozwiązania mające na celu maskymalizację efektów.

Po zakończeniu całego procesu przedsatwimy raporty i ewaluacje oraz zaprezentujemy swoje rekomendajce na przyszłość.

Chcesz prowadzić skuteczny marketing 360?

wypełnij formularz, a na Twoją skrzynkę wyślemy brief, dzięki któremu przygotujemy szczegółową ofertę realizacji w ramach marketingu 360

Blog marketingowy

Na naszym blogu dzielimy się wiedzą z zakresu marketingu w kanałach on- i offline.
W przygotowywanych przez nas analizach i opracowaniach przybliżamy zagadnienia związane ze skuteczną komunikacją rynkową.

Publikujemy również case studies, w których opisujemy najskuteczniejsze narzędzia
i rozwiązania stosowane w naszych realizacjach.

 

Szybki kontakt