Całość komunikacji oparliśmy na stworzonym przez nas profilu marki na Facebooku.
Jak zawsze w naszych projektach wybór narzędzia podyktowany był przez przyjęte cele projektu i zakładany budżet. Facebook jako platforma społecznościowa oferuje bardzo dużo rozwiązań, które mogliśmy wykorzystać niemal z dnia na dzień, bez angażowania kosztownych rozwiązań reklamowych.
W komunikacji wykorzystaliśmy profesjonalne materiały graficzne powstałe podczas zaplanowanych przez nas sesji zdjęciowych. Całkowicie zrezygnowaliśmy przy tym z wykorzystywania materiałów stockowych i banków zdjęć. Zależało nam na stworzeniu spójnego wizerunku łączącego doświadczenie on- i offline, tak by klienci sklepu stacjonarnego nie czuli różnicy między tym, co widzą w Internecie i w świecie rzeczywistym.
Dodatkowo w naszej komunikacji regularnie prezentować zaczęliśmy materiały z życia marki, pokazujące ją od kuchni i prezentujące osoby, które za nią stoją. W ten sposób od samego początku istnienia profilu na Facebooku mogliśmy rozpocząć budowę relacji z odbiorcami. Dzięki temu już po kilku tygodniach od założenia profilu wyraźnie rosnąć zaczęła liczba komentujących i udostępniających nasze publikacje.
W celu wzmocnienia zasięgu nasze posty udostępniać zaczęliśmy w wytypowanych grupach, a część z nich promowaliśmy płatnie.