social media      google ads      realizacje      blog      praca

Profil sklepu na Facebooku

3 razy większy zasięg organiczny postów

KLIENT IKONA

KLIENT

Market Anulka to sklep wielobranżowy zlokalizowany w małej, ale malowniczej podkrakowskiej gminie Kocmyrzów. Sklep prowadzi witrynę internetową, ale swoją ofertę kieruje głównie do lokalnych mieszkańców realizując przede wszystkim sprzedaż stacjonarną.  

wyzwanie - ikona

WYZWANIE

Naszym najważniejszym zadaniem było stworzenie stałego i łatwo dostępnego dla odbiorców kanału komunikacji, który nie wymagałby angażowania dużych budżetów reklamowych. Celem, który chcieliśmy osiągnąć było ugruntowanie w jak najszerszym gronie okolicznych mieszkańców wizerunku marki przyjaznej i bliskiej, która jednocześnie rozumie ich styl życia i wspiera ich w jego kultywowaniu

Zależało nam również na zaangażowaniu odbiorców w komunikację marki i wywoływać ich reakcję.

Ponieważ nasz klient nie prowadził dotychczas żadnych skoordynowanych działań marketingowych, musieliśmy stworzyć koncepcję komunikacji i wdrożyć ją niemal od zera.

działanie ikona

DZIAŁANIA PODJĘTE PRZEZ AGENCJĘ

Całość komunikacji oparliśmy na stworzonym przez nas profilu marki na Facebooku.

Jak zawsze w naszych projektach wybór narzędzia podyktowany był przez przyjęte cele projektu i zakładany budżet. Facebook jako platforma społecznościowa oferuje bardzo dużo rozwiązań, które mogliśmy wykorzystać niemal z dnia na dzień, bez angażowania kosztownych rozwiązań reklamowych. 

W komunikacji wykorzystaliśmy profesjonalne materiały graficzne powstałe podczas zaplanowanych przez nas sesji zdjęciowych. Całkowicie zrezygnowaliśmy przy tym z wykorzystywania materiałów stockowych i banków zdjęć. Zależało nam na stworzeniu spójnego wizerunku łączącego doświadczenie on- i offline, tak by klienci sklepu stacjonarnego nie czuli różnicy między tym, co widzą w Internecie i w świecie rzeczywistym.

Dodatkowo w naszej komunikacji regularnie prezentować zaczęliśmy materiały z życia marki, pokazujące ją od kuchni i prezentujące osoby, które za nią stoją. W ten sposób od samego początku istnienia profilu na Facebooku mogliśmy rozpocząć budowę relacji z odbiorcami. Dzięki temu już po kilku tygodniach od założenia profilu wyraźnie rosnąć zaczęła liczba komentujących i udostępniających nasze publikacje. 

W celu wzmocnienia zasięgu nasze posty udostępniać zaczęliśmy w wytypowanych grupach, a część z nich promowaliśmy płatnie. 

wynik ikona

WYNIK: SUKCES!

W kilka miesięcy od założenia profilu wyraźnie przekroczyliśmy próg 1000 obserwujących, a nasze publikacje wyświetlone zostały już ponad 100 000 razy. 

W trakcie całego okresu prowadzenia przez nas profilu obserwujemy przy tym stały i bardzo stabilny wzrost wszystkich kluczowych wskaźników strony. 

Dla naszego klienta przekłada się to na wyraźny wzrost zainteresowania ofertą i zwiększenie liczby odwiedzających Market oraz aktywnych klientów offline.

Nasze Wyniki

pozyskiwanie leadów - ikona
followersi
zaangażowanie - ikona
1000
Nowych followersów
100000
Wyświetleń postów
300 %
Wzrost zaangażowania na profilu

Szybki kontakt