Profil marki na Facebooku
Dla jednej z naszych marek zbudowaliśmy i wypromowaliśmy profil Facebookowy.
W ramach realizacji stworzyliśmy strategię budowaniu zasięgu opartą głównie o działania organiczne. Kluczem do sukcesu było wykorzystanie wysokiej jakości materiałów graficznych i multimedialnych.
Rezultat: każdy post trafia średnio do 7000 odbiorców
Jedna z naszych marek działająca na wymagającym rynku nieruchomości, a która w krótkim czasie stała się lokalnie punktem odniesienia dla całej branży związanej z projektowaniem wnętrz i sprzedażą mieszkań.
Zbudowanie od podstaw obecności marki na Facebooku oraz wypromowanie jej w świadomości bardzo wymagających grup docelowych przyzwyczajonych do najwyższych standardów komunikacji.
W naszych działaniach postawiliśmy niemal wyłącznie na najwyższej jakości kontent i jego promocję środkami organicznymi.
Do osiągnięcia planowanych celów wykorzystaliśmy bardzo szeroki wachlarz materiałów multimedialnych – od zdjęć i galerii poprzez klipy wideo, relacje z prac i montaży po streaming live. Dzięki temu stworzyliśmy bardzo zróżnicowany, ale i spójny profil marki, na który chętnie wracali przedstawiciele naszych grup docelowych zarówno w celach zakupowych, jak i poszukując inspiracji, a nawet podpowiedzi.
Nasze działania organiczne w precyzyjnie wybranych momentach wsparliśmy kampaniami płatnymi nastawionymi na efekty sprzedażowe, dzięki czemu strona Facebooka marki Lilla Home okazała się wygodnym i skutecznym narzędziem pozyskiwania nowych klientów.
Dzięki konsekwentnemu zastosowaniu różnorodnych strategii publikacji oraz szerokiemu wachlarzowi wysokiej jakości materiałów w szybkim czasie zrealizowaliśmy zakładany cel 1200 followersów profilu.
Zbudowaliśmy również i utrwaliliśmy w wybranych grupach docelowych wizerunek godnej zaufania i profesjonalnej marki, której poczynania warto śledzić. Dzięki temu stworzyliśmy wokół marki grupę fanów, którzy chętnie wchodzą w interakcję z marką w internecie dodatkowo wspierając zasięgi organiczne.