Promocja marki w social media
Dla naszego klienta pojechaliśmy na Tour de Pologne, z którego prowadziliśmy codzienne relacje w kanałach Facebook i Instagram.
Odpowiadaliśmy za całość komunikacji marki na tych platformach podczas trwania wydarzenia prezentując produkt w najlepszym z możliwych otoczeniu.
300% wzrost zasięgów organicznych w czasie trwania akcji
Producent wysokiej jakości naturalnych suplementów diety, działający na rynku zdominowanym przez duże międzynarodowe korporacje dysponujące bardzo wysokimi budżetami marketingowymi.
Przebicie się do świadomości i szybka promocja produktu w wybranej grupie docelowej w Social Media opierając się głównie na rozwiązaniach organicznych i budowaniu zasięgów poprzez wysokiej jakości kontent.
Skorzystaliśmy z naszych doświadczeń w działalności eventowej zaproponowaliśmy połączenie działań off- i online. Głównym kanałem pozyskiwania nowych odbiorców produktów marki stały się Social Media – Facebook i Instagram – tłem zaś i źródłem wysokiej jakości materiałów multimedialnych bardzo popularny w grupie docelowej event sportowy.
Zabraliśmy naszego klienta na Tour de Pologne.
Przez tydzień prowadziliśmy relacje na żywo, publikowaliśmy posty produktowe i prezentowaliśmy produkt w jego naturalnym środowisku: wśród osób aktywnie uprawiających sport na poziomie zawodowymi i amatorskim.
Dzięki stałej obecności na miejscu uzyskaliśmy bardzo bogate źródło wysokiej jakości unikatowych materiałów multimedialnych i regularnie korzystać mogliśmy z bardzo lubianego i często oglądanego medium w postaci relacji na żywo.
Tygodniowa akcja skutkowała znaczącym wzrostem zasięgów i zaangażowania odbiorców na koncie Facebook i Instagram klienta. Sukces kampanii zapewniło zbudowanie związku między środowiskami on- i offline oraz skorzystanie z optymalnych formatów multimedialnych.
Podczas realizacji na Facebooku i Instagramie opublikowaliśmy 21 wpisów, klipów wideo i relacji live , których łączny zasięg liczyliśmy w tysiącach.
Skuteczność wybranych narzędzi i mechanizmów przełożyły się również na znaczące zwiększenie zaangażowania odbiorców.