Realizacja dla Imperial Tobacco
Platforma konkursowa online
Dla klienta z branży tytoniowej przygotowaliśmy platformę konkursową w Internecie i przeprowadziliśmy cykl konkursów dla jej użytkowników.
Realizacja łączyła rozmaite kanały komunikacji koncentrujące się na stworzeniu mechanizmu pozyskiwania nowych klientów. Jej centralnym punktem było stworzenie strony internetowej stanowiącej skuteczną platformę konkursową.
1000 nowych leadów pozyskanych online w 3 miesiące
Lider branży tytoniowej, któremu od lat towarzyszymy w wyznaczaniu standardów nowatorskiej i skutecznej komunikacji marketingowej na polskim rynku.
Pozyskiwanie nowych klientów marki za pośrednictwem działań prowadzonych w Internecie w sytuacji braku możliwości prowadzenia tradycyjnych kampanii reklamowych oraz akcji promocyjnych offline.
Zaprojektowaliśmy zamkniętą stronę internetową na kształt osobistego bloga naszego Brand Hero z rozszerzoną sekcją konkursową.
Stworzyliśmy wirtualną strefę aktywacji i połączyliśmy ją z działaniami na Instagramie.
W ramach realizacji odpowiadaliśmy za całość projektu, od stworzenia koncepcji komunikacji, planu strony, po przygotowanie materiałów graficznych i copywriting.
Wdrożenie wymagało od nas również przygotowania skutecznego mechanizmu weryfikacji użytkowników i szczelnego zabezpieczenia jej przed dostępem osób niepełnoletnich.
Dzięki dedykowanej stronie internetowej marki, stworzyliśmy szerokopasmowy konkurs, z informacją docierającą do kilkudziesięciu tysięcy odbiorców.
Utrwaliliśmy w target grupie podstawowe wartości marki, przekazane za pomocą spersonalizowanych i fabularnych scenariuszy konkursowych.
Skuteczność wybranych narzędzi i mechanizmów lead generation przełożyły się na pozyskanie ponad 1000 nowych leadów.