Propozycja wartości: co naprawdę przekonuje klientów?
Propozycja wartości. Jak skutecznie budować i wykorzystywać atrakcyjne propozycje wartości. Praktyczny przewodnik po Value Proposition
Propozycja wartości. Jak skutecznie budować i wykorzystywać atrakcyjne propozycje wartości. Praktyczny przewodnik po Value Proposition
Persona w marketingu to jeden z kamieni węgielnych skutecznej strategii. I jeśli jej jeszcze na swoje potrzeby nie stworzyłeś, to wiedz, że najprawdopodobniej Twoje kampanie nie są prowadzone w sposób… Dowiedz się więcej »Persona w marketingu – analiza, tworzenie, wykorzystanie
Prowadzenie fanpage marki to nie czarna magia. Ale może przynosić niemal magiczne efekty marketingowe. Na każdego jednak, kto zdecyduje się na założenie profilu swojej firmy czyha kilka pułapek, w które… Dowiedz się więcej »Prowadzenie fanpage marki. Jak się promować w Social Media
Darmowa promocja marki na Facebooku to jeden z pierwszych pomysłów jakie przychodzą do głowy każdemu nowemu przedsiębiorcy. Na pierwszy rzut oka wszystko się zgadza: założenie konta nic nie kosztuje, postowanie… Dowiedz się więcej »Darmowa promocja marki na Facebooku na 7 sposobów
Zobacz jak 3 krotnie zwiększyliśmy zasięgi w social media dzięki wykorzystaniu mechanizmów real-time marketing
Zobacz jak pozyskaliśmy dla naszego klienta 1000 nowych kwalifikowanych leadów i 10 000 obserwujących na kanałach Social Media dzięki organizacji konkursów łączących kanały on- i offline
Komunikacja marketingowa w internecie odznacza się niespotykaną wcześniej dynamiką i wielowymiarowością. Dzieje się tak dlatego, że w tym środowisku aktywne są obie strony: zarówno nadawcy treści, jak i ich odbiorcy.… Dowiedz się więcej »Komunikacja marketingowa w Internecie. Jak to robić skutecznie?