Social Media Marketing

budowanie trwałych relacji poprzez dialog i kreatywny kontent

szerokie
zasięgi

aktywny
dialog

kreatywny
kontent

dlaczego warto social media

Dlaczego warto inwestować w Social Media Marketing

  • tworzenie zasięgu marki i pozyskiwanie nowych klientów
  • zarządzanie reputacją marki
  • słuchanie i obserwowanie postaw wobec marki
  • zwiększanie sprzedaży wśród obecnych klientów
  • angażowanie klienta i budowanie trwałych relacji
  • bardzo precyzyjne targetowanie i skuteczna reklama PPC

Co możemy zrobić dla Twojej marki w Social Media:

facebook

poprowadzimy profil Twojej marki i zaangażujemy fanów

profile firmowe instagram

instagram

zbudujemy przyciągający uwagę wizerunek Twojej marki

linkedin

pomożemy Twojej marce zostać liderem w swojej branży

Sieci społecznościowe, w których prowadzimy działania marketingowe

Jakie cele pomożemy Ci osiągnąć dzięki obsłudze Social Media

Budowanie świadomości marki

Poprzez właściwie dopasowane reklamy płatne ale również docieranie organiczne do potencjalnych odbiorców budujemy świadomość marki I skutecznie pozyskujemy nowych klientów. Nasz kreatywny kontent pomaga zwrócić uwagę na markę I umożliwia tworzenie zasięgów.
awerness - budowanie świadomości marki w social media

Budowanie zaangażowania

Social media to idealny kanał do budowania zaangażowania klienta dzięki spersonalizowanej rozmowie na każdym etapie ścieżki zakupowej. Poprzez dialog i budowanie doświadczeń marki kształtujemy postawy i opinie, które ułatwiają dokonanie decyzji zakupowej. Angażujemy zamiast nachalnie zaczepiać.

budowanie zaangażowania w social media

Sprzedaż i budowanie ambasadorów marki

Poprzez właściwie dopasowane reklamy płatne ale również docieranie organiczne do potencjalnych odbiorców budujemy świadomość marki I skutecznie pozyskujemy nowych klientów. Nasz kreatywny kontent pomaga zwrócić uwagę na markę I umożliwia tworzenie zasięgów.
zdobywanie klientów w social media

Nasze rozwiązania dla Twojej firmy

MARKETING ORGANICZNY

Tworzymy unikatowe treści odpowiadające oczekiwaniom fanów

Szczegółowo analizujemy jakie rodzaje treści najłatwiej przebiją się przez szum i trafią do wybranej grupy docelowej. Na tej podstawie tworzymy materiały marketingowe, które wpływają na emocje,  budują doświadczenia i skłaniają do dyskusji o marce oraz do dzielenia kontentu. Nie zapominamy również o dostarczaniu wartości, których oczekuje klient, tworząc tym samym oddanych marce ambasadorów.
social media - oferta
Prowadzenie Facebooka Firmowego
KAMPANIE REKLAMOWE

Projektujemy skuteczne kampanie reklamowe w social media

Precyzyjnie określamy grupy docelowe i tworzymy kampanie wykorzystujące nieszablonowe rozwiązania. Prowadzimy działania reklamowe w głównych sieciach społecznościowych, Facebook, Instagram, LinkedIn. Wybieramy te media społecznościowe, w których przebywa najwięcej klientów marki. Rozumiemy specyfikę każdego z kanałów i dzięki doświadczeniu wiemy jak wykorzystać mocne strony każdego z nich.
AKTYWNY DIALOG Z FANAMI

Zarządzamy wizerunkiem marki w social media

Monitorujemy sieć i szukamy wzmianek o marce. Rozmawiamy z odbiorcami w celu budowania pozytywnego jej doświadczenia. Zarządzamy negatywnymi komentarzami i wspieramy pozytywne we wszystkich miejscach, gdzie prowadzony jest dialog w sieci.
social media - aktywny dialog z fanami
konkursy i loterie w social media
KONKURSY I LOTERIE DLA FANÓW

Organizujemy i promujemy najbardziej angażujące wydarzenia dla fanów

Mamy duże doświadczenie w angażowaniu klientów poprzez konkursy i loterie w środowisku social media. Nasze akcje promocyjne skutecznie wspierają sprzedaż, a prowadzone analizy efektów potwierdzają efektywność w realizacji celów. Zajmujemy się całym procesem konkursowym, od stworzenia regulaminu i zasad po wysyłkę nagród.
INFLUENCER MARKETING

Tworzymy sieci influencerów do wsparcia promocji marki

Nawiązujemy relacje z influenserami i osobami opiniotwórczymi po to, żeby zwiększyć zasięg marki i wpłynąć na decyzje zakupowe. Wybieramy tych influenserów, którzy mają prawdziwych obserwatorów i zaangażowaną publiczność. Zależy nam na realnych korzyściach z prowadzonych kampanii digital.
ANALITYKA I RAPORTY

Opieramy się na liczbach i twardych danych

Określamy cele i metody ich realizacji oraz wyznaczamy KPI i regularnie mierzymy efekty naszych działań. Środowisko social media jest bardzo złożone ale koncentrując się na kluczowych wskaźnikach jesteśmy w stanie zapewnić skuteczność naszych działań. Zajmujemy się całym procesem konkursowym, od stworzenia regulaminu i zasad po wysyłkę nagród.

budujemy mosty, skracamy odległości – dostarczamy rozwiązania służące tworzeniu wartościowych relacji z klientami w sieciach społecznościowych

marketing organiczny

angażujące i tworzące zasięg kreatywne treści na profile w Social Media

kampanie reklamowe

precyzyjne docieranie do kluczowych klientów w głównych mediach społecznościowych

aktywny dialog

stały i aktywny kontakt z kluczowymi klientami w czasie rzeczywistym

konkursy i loterie dla fanów

organizacja i promocja unikatowych wydarzeń aktywujących klientów online

influencerzy

precyzyjnie dobrane konta wspierające promocję oferty marki

analityka i raporty

wskaźniki, wykresy, raporty uwzględniające kluczowe wskaźniki

Social Media - Lilla House Digital

Na czym opieramy swoje strategie social media?

Unikatowe treści

Przykucie uwagi odbiorców wymaga tworzenia niepowtarzalnych treści. Nie ma innego sposobu na zdobycie zaufania niezbędnego do prowadzenia znaczącego dialogu w social media.
Realizując obsługę sieci społecznościowych opracowujemy własne, wyjątkowe treści.

Dostarczanie wartości

Komunikacja marketingowa musi nieść za sobą jakąś wartość dla odbiorców. W przeciwnym razie nie będzie w stanie angażować na dłużej.
Tworząc społeczność wokół marki dostarczamy użytkownikom korzyści, które spełniają ich oczekiwania.

Zaangażowanie w życie społeczności

Budowanie pozycji marki w sieciach społecznościowych wymaga aktywnego uczestnictwa w życiu społeczności. Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z obszarami działalności marki, udzielanie komentarzy i dzielenie się opiniami pomaga nawiązać bliższe relacje z użytkownikami.
Realizując komunikację w social media dla naszych klientów zawsze trzymamy rękę na pulsie społeczności.

Styl dopasowany do wizerunku marki

Social media lubią wyrazisty styl. Ważne jednak jest, by odbiorcy mogli łatwo identyfikować go z marką. A to oznacza konieczność dopasowania wizerunku i komunikacji marki w internecie do wartości jakie reprezentuje.
Tworzone przez nas treści przygotowane są w sposób umożliwiający nadanie marce osobowości zgodnej z jej wartościami.

Specjalizujemy się w prowadzeniu komunikacji marketingowej w wybranych Social Media

Potrafimy zbierać lajki i zwiększać liczbę kliknięć w reklamy. Wolimy jednak koncentrować się na pozyskiwaniu wiernych fanów marki.

Poprowadzimy fanpage Twojej marki, przygotujemy kampanie reklamowe, stworzymy angażujące konkursy i wyzwania dla obserwujących. Skorzystamy z potencjału mediów społecznościowych do zwiększenia zainteresowania marką i pozyskiwania dla niej nowych fanów. I zrobimy to nie tylko przy pomocy profili marki. Dzięki angażującej i przemyślanej komunikacji włączymy w nią samych odbiorców i stworzymy warunki, by stali się Twoimi ambasadorami.

Będziemy obecni wszędzie tam, gdzie klienci rozmawiają o marce, wyrażają swoją opinię oraz komentują działania firmy. Dzięki temu zbudujemy pożądany wizerunek marki, zareagujemy na negatywne komentarze i wpłyniemy pozytywnie na nastawienie klienta.

W bardzoej rozbudowanych realizacjach oferujemy również wykrzystanie Facebooka w kampaniach marketingu 360º, integrując wybrane kanały komunikacji w środowisku digital i offline

Damy Twojej marce piękne zdjęcia i zaskakujące filtry. Zrobimy też jednak o wiele więcej: nadamy jej unikatową osobowość i zwiększymy konwersje.

Tak, skuteczność działań marketingowych na Instagramie zależy od jakości materiałów multimedialnych. Tak, zależy od umiejętności sprawnego reagowania na pojawiające się trendy. W tym samym jednak stopniu zależy od skutecznej strategii opartej na analizie grup docelowych i dostępnych danych.

Prowadząc profil Twojej marki skoncentrujemy się na wszystkich tych czynnikach, sprawiając, że wzrośnie nie tylko zasięg i ilość interakcji, ale też faktyczne zainteresowanie ofertą. Dokonamy tego tworząc kampanie reklamowe i treści organiczne skoncentrowane na osiągnięcie wyznaczonych celów marketingowych.

Zaproponujemy również skorzystanie z influencerów i mikroinfluencerów, których wizerunek i zasięgi nie tylko pomogą budować zasięgi, ale i wpłyną na decyzje zakupowe. 

Włączymy również działania w sieci instagram w kampanie marketingu 360º, integrując wybrane kanały komunikacji w środowisku digital i offline.

Nie każda marka potrzebuje trafić do specjalistów. Ale jeśli już musi, to najlepiej zrobić to na LinkedInie. I skorzystać ze wsparcia specjalistów.

LinkedIn to wyjątkowa sieć. I wymaga wyjątkowego podejścia. Większość użytkowników nie wchodzi tam dla zabawy, a raczej w poszukiwaniu profesjonalnego wsparcia. Zarzucanie timeline’a dziesiątkami zdjęć i multimediów przyniesie skutek odwrotny do zamierzonego. Dlatego strategie marketingowe na LinkedInie buduje się wokół materiałów w znacznej mierze opartych o wiedzę i profesjonalną ekspertyzę. Tylko dzięki temu możliwe jest stworzenie wizerunku lidera branży i osiągnięcie celów marketingowych.

Prowadząc działania w tej sieci zadbamy nie tylko o profil firmowy, ale i pomożemy w budowie marki osobistej pracowników, szczególnie tych odpowiedzialnych za sprzedaż. Stworzymy w ten sposób podstawę do prowadzenia skutecznych działań z zakresu social selling – niezwykle precyzyjnego i skutecznego narzędzia służącego zdobywaniu nowych klientów.

Na czym opieramy swoje strategie social media?

Unikatowe treści

Przykucie uwagi odbiorców wymaga tworzenia niepowtarzalnych treści. Nie ma innego sposobu na zdobycie zaufania niezbędnego do prowadzenia znaczącego dialogu w social media.
Realizując obsługę sieci społecznościowych opracowujemy własne, wyjątkowe treści.

Dostarczanie wartości

Komunikacja marketingowa musi nieść za sobą jakąś wartość dla odbiorców. W przeciwnym razie nie będzie w stanie angażować na dłużej.
Tworząc społeczność wokół marki dostarczamy użytkownikom korzyści, które spełniają ich oczekiwania.

Zaangażowanie w życie społeczności

Budowanie pozycji marki w sieciach społecznościowych wymaga aktywnego uczestnictwa w życiu społeczności. Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z obszarami działalności marki, udzielanie komentarzy i dzielenie się opiniami pomaga nawiązać bliższe relacje z użytkownikami.
Realizując komunikację w social media dla naszych klientów zawsze trzymamy rękę na pulsie społeczności.

Styl dopasowany do wizerunku marki

Social media lubią wyrazisty styl. Ważne jednak jest, by odbiorcy mogli łatwo identyfikować go z marką. A to oznacza konieczność dopasowania wizerunku i komunikacji marki w internecie do wartości jakie reprezentuje.
Tworzone przez nas treści przygotowane są w sposób umożliwiający nadanie marce osobowości zgodnej z jej wartościami.

3 kroki do sukcesu komunikacji marketingowej Twojej firmy za pomocą kanałów Social Media

Trudno jest określić uniwersalne koszty prowadzenia działań w środowisku social media, ponieważ uzależnione są one od celów, jakie chce osiągnąć firma oraz od przestrzeni czasowej, w jakiej będzie prowadzona kampania. Poniżej przedstawiamy szacunkowe koszty prowadzenia komunikacji marketingowej w Social Media. 

Dokładne koszty będziemy mogli wskazać dopiero po uzgodnieniu szczegółów właściwych dla Twojej marki lub produktu.

Trudno jest określić uniwersalne koszty prowadzenia działań w środowisku social media, ponieważ uzależnione są one od celów, jakie chce osiągnąć firma oraz od przestrzeni czasowej, w jakiej będzie prowadzona kampania. Im dłuższy horyzont czasowy tym mniejsze nasze koszty. Generalnie godzina naszej pracy zaczyna sie od 100zł netto plus procent od kosztów mediów. Do tego doliczane są koszty mediów I kreacji graficznej. Jesteśmy w stanie współpracować z klientami przy częściowym rozliczeniu za efekty.

Dokładne koszty będziemy mogli wskazać dopiero po uzgodnieniu szczegółów właściwych dla Twojej marki lub produktu.

Cennik

prowadzenia social media
cena miesięcznie netto
  • stworzenie lub aktualizacja konta
  • opracowanie strategii komunikacji
  • szablony graficzne postów
  • publikacja postów i relacji
  • konfiguracja konta reklamowego
  • kampanie reklamowe w wybranych sieciach
  • organizacja konkursów dla fanów
  • monitoring komentarzy
  • raportowanie wyników

Pakiet Starter

pierwsze kroki w social media
od 800 zł w zależności od liczby postów
  •  
  •  
  • 2 szablony
  • 16 postów/2 relacje miesięcznie
  •  
  •  
  •  
  • w godzinach pracy agencji
  •  

Pakiet Active

aktywne pozyskiwanie klientów
od 1300 w zależności od liczby postów i kampanii
  •  
  •  
  • 2 szablony
  • 16 postów/2 relacje miesięcznie
  •  
  •  
  •  
  • w godzinach pracy agencji
  •  

Chcesz rozpocząć komunikację Twojej firmy w Social Media?

wypełnij formularz i podaj podstawowe dane dotyczące Twojego projektu. Na tej podstawie rozpoczniemy przygotowywanie szczegółowej oferty dopasowanej do celów Twojej marki.

Chcesz poprawić skuteczność swoich firmowych Social Mediów?

wypełnij formularz i podaj podstawowe dane dotyczące swojego projektu. Na tej podstawie rozpoczniemy przygotowywanie szczegółowej oferty dopasowanej do celów Twojej marki.

Blog marketingowy

Na naszym blogu dzielimy się wiedzą z zakresu marketingu w kanałach on- i offline. W przygotowywanych przez nas analizach i opracowaniach przybliżamy zagadnienia związane ze skuteczną komunikacją rynkową.

Publikujemy również case studies, w których opisujemy najskuteczniejsze narzędzia i rozwiązania stosowane w naszych realizacjach.

 

Szybki kontakt