Najważniejsze dla nas było tworzenie wysokiej jakości kontentu i zdobycie zainteresowania członków wybranej grupy docelowej. Obie te kwestie to samo sedno real-time marketingu. Odnoszenie się do aktualnych i budzących zainteresowanie wydarzeń to świetne źródło pomysłów na treści. I sposób na przyciągnięcie uwagi odbiorców.
Precyzyjnie wyznaczona grupa docelowa ułatwiła wybór – w komunikacji postanowiliśmy wykorzystać wydarzenia sportowe.
Nie był to jednak jedyny powód. Pozostałe były nie mniej ważne.
Po pierwsze – wydarzenia sportowe często mają charakter cykliczny, dzięki czemu mają już zbudowane grupy odbiorców. To sprawia, że komunikację można zaplanować i prowadzić z pewnym wyprzedzeniem.
Po drugie – część z nich jest rozciągnięta w czasie. W przeciwieństwie do premier filmowych, zjawisk społecznych bądź rynkowych budzą niesłabnące zainteresowanie przez pewien określony okres.
Kierując się powyższymi kryteriami na nasze wydarzenie wybraliśmy Tour de Pologne. Nie ograniczyliśmy się jednak do komentowania i odnoszenia się do wyścigu.
Pojechaliśmy na trasę.