Rozwiązanie: prowadzenie fanpage marki w social media w formie relacji live
Zabraliśmy naszego klienta na Tour de Pologne.
No, nie we własnej osobie. Produkt. I markę.
Naszym celem było z jednej strony stworzenie wyjątkowych materiałów multimedialnych na fanpage marki, a z drugiej zaprezentowanie produktu w jego naturalnym środowisku – wśród ludzi aktywnie uprawiających sport, zarówno rekreacyjnie jak i z nieco większym zacięciem. Takich, którzy nie mają czasu ani głowy do analizowania szczegółów składu i sposobów działania wybranych suplementów diety wspierającej trening. Do których nie trafiają tradycyjne posty produktowe.
Z myślą o nich stworzyliśmy kreacje skupiające się na demonstrowaniu produktu w kontekstach, które znają i rozumieją, a które jednocześnie w łatwy sposób przyswajają. Prowadzenie fanpage marki oparliśmy zarówno na materiałach graficznych, jak i codziennych relacjach na żywo, prezentujących zarówno przebieg wyścigu, jak i migawki z zaplecza profesjonalnego Touru, które rzadko kiedy w taki sposób trafiają do massmediów.