Prowadzenie fanpage marki w social media. Case Study

Realizacja dla marki Dr Gaja

Prowadzenie fanpage marki w social media to między innymi sztuka odkrywania nowych sposobów na tworzenie contentu. W tak dynamicznym, ciągle zmieniającym się środowisku najgorsze co może się firmie przydarzyć to popadnięcie w rutynę i monotonię. Bo to oznacza nudę. A nuda to jeden z grzechów głównych w social media. Dla tych, którzy się go dopuszczają przeznaczony jest najniższy krąg internetowego piekła. I straszliwa kara – zapomnienie. 

Problem

Nasz klient wiedział do jakiej grupy chce trafić, jakie cele osiągnąć i jaki kanał najlepiej wykorzystać. Dysponował też bardzo dobrym produktem. Na czym zatem polegał problem? Wyzwaniem okazał się brak wysokiej jakości materiałów, które umożliwiałyby zaprezentowanie oferty w sposób trafiający w gusta i zainteresowania wybranego odbiorcy. I jest to rzeczywiście kłopot, który prędzej czy później dosięga znakomitą większość marek w social media. Jednym z rozwiązań jest zamawianie materiałów w agencjach mediowych.

My zaproponowaliśmy nieco inną ścieżkę.


Prowadzenie Fanpage - Facebook i Instagram

Rozwiązanie: prowadzenie fanpage marki w social media w formie relacji live

Zabraliśmy naszego klienta na Tour de Pologne. 
No, nie we własnej osobie. Produkt. I markę.

Naszym celem było z jednej strony stworzenie wyjątkowych materiałów multimedialnych na fanpage marki, a z drugiej zaprezentowanie produktu w jego naturalnym środowisku – wśród ludzi aktywnie uprawiających sport, zarówno rekreacyjnie jak i z nieco większym zacięciem. Takich, którzy nie mają czasu ani głowy do analizowania szczegółów składu i sposobów działania wybranych suplementów diety wspierającej trening. Do których nie trafiają tradycyjne posty produktowe. 

Z myślą o nich stworzyliśmy kreacje skupiające się na demonstrowaniu produktu w kontekstach, które znają i rozumieją, a które jednocześnie w łatwy sposób przyswajają. Prowadzenie fanpage marki oparliśmy zarówno na materiałach graficznych, jak i codziennych relacjach na żywo, prezentujących zarówno przebieg wyścigu, jak i migawki z zaplecza profesjonalnego Touru, które rzadko kiedy w taki sposób trafiają do massmediów. 


Prowadzenie Fanpage marki w Social Media - Facebook

Realizacja

Najważniejszym punktem kampanii były realizacjie live prowadzone za pośrednictwem konta Instagram oraz Facebook. Na trasie byliśmy każdego dnia, na długo przed startem etapu i wiele godzin po jego zakończeniu. Relacjonowaliśmy zarówno najważniejsze wydarzenia związane z samym wyścigiem, jak i przebieg rozmaitych eventów towarzyszących. Obok materiałów wideo tworzyliśmy również obszerne fotorelacje. Dzięki temu nie tylko udało nam się stworzyć mechanizm przyciągający nowych zainteresowanych na kanały marki naszego klienta, ale również całkiem pokaźny katalog materiałów graficznych do wykorzystania w kolejnych kampaniach marketingowych.

Prowadzenie Fanpage - Social Media

Sukces:

Rezultatem naszych działań był znaczący wzrost zainteresowania fanpage marki, którego wyrazem było nie tylko zwiększenie liczby obserwujących i częstotliwości odwiedzin na profilach. Zanotowaliśmy również wzrost liczby udostępnień i komentarzy pod postami. A co najważniejsze – spośród wszystkich uczestników naszych rozmów prowadzonych na profilach social media największą grupę stanowili właśnie przedstawiciele wybranej grupy docelowej.

Jesteśmy tu, aby służyć Twojej marce wsparciem.

więc jeśli potrzebujesz pomocy w prowadzeniu swoich profili social media bądź chciałbyś skonsultować z nami swoje kolejne posunięcia w ramach marketingu internetowego, skontaktuj się z nami.

Szybki kontakt